четвер, 8 грудня 2016 р.

«Улюблену справу за свою професію» - розповів Колос з гурту «ФІОЛЕТ»

  

Сергію, щойно закінчився останній концерт туру «Treu Love»  в Івано-Франківську, які в тебе емоції?
-Я страшно  втомився, але моя втома настільки приємна й відверта, що від неї , як після сексу народиться ще із тисяча пісень. Я приїду додому і буду вже їх записувати. Стільки людей нових зустрів на концерті, стільки цікавих історій пережитих в турі, як внутрішніх так і для поширення. Все це звичайно ж, проросте в нових піснях та віршах.



У новому альбомі  були, як нові, так і старі треки, як ви їх обирали?
- На початок планувався новий міні-альбомчик тільки з нових пісень, подумали раз пишемо ці,  візьмемось і за старі в нових  версіях , так альбом трохи розширився. Це були просто ті речі, які за декілька років зазнали змін і при цьому були старими піснями.  Ми вирішили подати їх в концертній версії, драйвовішими та експресивнішими.
 Ваш талісман «True Love»  - пес Дракон ,розкажи чия це ідея, та його головна місія в турі ?
- Це моя ідея, в мене всі речі одухотворені. В мене навіть два моїх наплічника мають імена це  Джоні та Арні. Один зних старіший, а другий новіший .  Я з ними, як не змертвими речами спілкуюся , а як з живими. Тому в мене все дуже в гармонії. І пес Дракон не виняток. Він родом з Тернополя зв’язала його з вовни Оля Биндас - майстриня одна з найкращих в Україні. Він стояв пів року на поличці із всього зібрання Стівена Кінга . І перед туром каже мені «-Чуваче,  мені вже півроку ,а я не знав що таке сучка (в сенсі жінка)». Я думаю раз таке діло ,як я можу вдмовити соєму псу Драконові і він поїхав з нами в тур . І я попросив , що б він, як особа магічного вдухотворенна , яка в тонкощах магії розуміється, забезпечив нам : комфорт , безпеку на дорогах , бо дороги слизькі, енергетичну безпеку нашої аури , від дівчат яким я десь не відповів взаємністю, від заздрісників .Та й  взагалі займався тим щоб в нас у середині був хороший духовний мікроклімат. Він справився,  хоч бухав багато, шлявся багато, взагалі з жирафою втратив цноту на концертах в Рівному, але у Вінниці він знайшов своє кохання , прийняв Буддизм і думає жити далі прекрасним життям.


«ФІОЛЕТ» потрапив в лонг-лист премії «Yuna 2017», а це означає, що ви з камандою може стати найкращим рок-гуртом року,  «True Love» номінований на найкращий альбом року.  Яка була твоя реакція?
-Ніяка. Мене це не цікавить.
Ти соліст гурту «ФІОЛЕТ», автор пісень , в  березні стратує новий тур  «Kolos&Brother», пропри те, ти ще арт-директор «Бандерштату» і нещодавно  одружився ,  коли ти все встигаєш?
-А ще я майже завершив написання роману, пишу вірші, багато читаю книг, дивлюся фільмів, а ще слухаю всякого і провожду достатньо часу з дружиною намагаюсь їй приділяти максимум коли поруч. Я встиг все - це тільки тому, що я обрав за свою професію - улюблену справу. Тобто я відсік у своєму житті все зайве, те що мене не пре, те що я роблю через силу і все якось гармонізувалося і стало по-кайфу .Ну не все встигається, так якісно якби хотілося , але я нормально сприймаю критику і самокритику , вчуся на своїх помилках і в сьому тому бачу шлях у майбутнє , мені здається все буде добре, незабаром збирати стадіони  і все на світі)
Яку роль «Х-Фактор» зіграв для «Фіолету»?
- В плані вийти трохи за зону комфорту, позмагатися ( хоча я в музиці я не приймаю якихось конкурсів чи гонок) . Це була хороша нагода мобілізувати  якісь свої  внутрішні незадіяні ресурси, а виявилося, що таких в мене ще дуже багато насправді. В принципі пропрете, що ми не прийшли до прямих ефірів -  це було дуже круто, дехто з хлопців розчарований , але як на мене все було класно. Мені здається я вмію цінувати те, що ми маємо хоча завжди прагну більшого.



Яку пораду ти даси людям які хочуть робити свою «сродну справу»? Як ти знайшов себе?
- Ну коли музика зявилася в моєму житті - я настільки цим горів , я настільки горю цим зараз, вже минуло 7 років. Я з цим встаю і я з цим засинаю . Моя дружина вона в нашій команді , Лора автор дизайну всього мерчу (футболки, диски, магніти з логотипом «ФіОЛЕТУ»), у цьому плані, можна сказати в нас сімейний бізнес. Для мене - це життя , а не хобі. Це те, чим я живу. Це моє і щастя і горе і  підйоми розчарування неминучі, бо десь реальність не виправдовує своїх очікувань . Тому я всім раджу, якими би  ви талановитими не були, розуміти, що  в нашому світі незалежно від того:  ти поет, музикант , художник ,журналіст  чи ще хтось , - твій талант - це тільки частина справи , 80%  це здатність організувати все це щоб направляло тебе в правильне русло.
І чого би ти хотів від української публіки?
- Я хотів би, що б вона  стала платити  трохи більше  за музику. Музиканти дуже багато вкладають у записи пісень, реклами турів , вкладають своє здоров’я. Я ще це нікому не розказував , але на цьому всьому ґрунтів нервових  зривів в мене виявили дві виразки  перед самим туром , я на такій жорсткій дієті ще ніколи не сидів і п’ю такі сильні медикамети , що навіть уявити важко . І я хотів що б люди розуміли це , розуміли, що музика це серйозна робота, це не розвага не тусовка, це щоденна робота зранку до ночі. Я хочу, що б люди ходили на концерти , що б купляли мерч , допомагали розвитку гурту.  Має бути цей правильний обмін енергіями і ресурсами. Бо я себе всього людям віддаю до останнього, не знаю чим вони це відчувають. Я не прошу від людей , щоб вони себе до останнього віддавали, але по мірі можливості я би хотів отримувати щось навзаєм .





Немає коментарів:

Дописати коментар